Klimatex

 

Navrhnout logotyp a vizuální identitu, které budou snadno rozpoznatelné mezi dalšími sportovními značkami a bude vyjadřovat ducha cílové skupiny v naší české kotlině bylo zadání, nyní již více než 40ti leté české značky Klimatex, která se před deseti lety rozhodla svou značku omladit, ne-li oživit.

Před deseti lety jsem měl příležitost pracovat na novém logotypu a za tuto zkušenost jsem do dnes rád.

Úkolem bylo vytvořit logotyp, který bude snadno rozpoznatelný mezi dalšími sportovními značkami a vystihující jemnost materiálu, unisex cílovou skupinu a současně si byl schopen udržet vyjádření sportovního výkonu.

Klient
Klimatex

Zadavatel
GREP komunikační agentura

Výstup
Logotyp

Role
Vizuální designer
Art director
 
 
 
 
 
 
 

Zaujal jsem Vás? Máte zajímavý projekt?
Mohl bych Vám nějak pomoci?